פניות הציבור
בביטוח, גמל, פנסיה, נותני שירותים פיננסים
והמסלקה הפנסיונית
האתר מותאם לתצוגת רוחב. יש לסובב את המכשיר לצפייה אופטימלית
מצב התיק
select
אם לא איתרת את סוכן הביטוח או סוכנות הביטוח או נותן שירותים פיננסים, יש לבחור ב"הגשת פניית שאלה"
* פניות בסטטוס "לא נקלטה" כוללות גם פניות בהן נשלחה תגובת המפוקח, אך היא טרם טופלה על ידי רשות שוק ההון.
יש לסובב את המכשיר למצב אופקי לשם צפייה באתר
ניתוק המערכת
Close
המערכת נותקה עקב זמן רב של חוסר פעילות. נא להתחיל תהליך מחדש
אישור