פרטי הפונה / המייצג

סוג מזהה
מספר מזהה
שם פרטי
שם משפחה
מספר מזהה
שם תאגיד
טלפון
טלפון נוסף
דוא"ל
ייצוג אדם אחר

האם הנך מייצג אדם אחר?
פרטי המיוצג

סוג מזהה
מספר מזהה
שם פרטי
שם משפחה
מספר מזהה
שם תאגיד
סוג הקשר בין המייצג למבוטח
פרוט סוג הקשר
פרטים נוספים

איזו פנייה ברצונך להגיש?
תחום הפנייה
גמל
פנסיה
ביטוח כללי (רכב חובה, רכב רכוש, רכוש, חבות צד ג', הנדסי, ענפים אחרים(כללי))
ביטוח בריאות ותאונות אישיות (בריאות, השתלות, תאונות אישיות תלמידים, מחלות קשות, ניתוחים, נכות ותאונות אישיות, נסיעות לחול, סיעוד, עובדים זרים, שיניים, תרופות)
ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה (אבדן כושר עבודה, חיסכון פנסיוני-שכירים ועצמאים, חיסכון-פרט, משכנתא, ריסק מוות בלבד, ביטוח פרט, חוזה השקעה)
המסלקה הפנסיונית (אבטחת מידע, איכות מידע, שירות)
סוכנים ויועצים (יחידים, תאגידים, אחר-יחידים ותאגידים)
נותני שירותים פיננסיים (אגודות למתן פיקדון ואשראי, מערכות לתיווך באשראי(P2P), נותני אשראי, נותני שירות בנכס פיננסי, נותני שירותי תשלום, שירות פיקדון ואשראי ללא ריבית(גמ"חים))
סוג המפוקח יש לבחור את תחום הפנייה ולאחר מכן את סוג המפוקח שכנגדו נפתחת התלונה.
שם המפוקח
תקציר הפנייה   נא לפרט את השתלשלות העניינים
ניתן להזין עד 3000 תווים
ניתן לצרף כל מידע רלוונטי נוסף בקבצים מסוג tif ,tiff ,xlsx ,xls ,png ,jpg ,jpeg ,pdf ,docx ,doc ,wav ,mp3 עד 3 מגה לקובץ - לא חובה
אלו פעולות ננקטו עד כה לפתרון הבעיה?   לא חובה
ניתן להזין עד 3000 תווים
האם לחשוף את פנייתך למפוקח?
לידיעתך, על מנת לטפל בפנייתך אנו זקוקים לתגובת המפוקח.
בקשה שלא לחשוף את הפנייה בפני המפוקח עלולה לפגוע בהליך הטיפול בפנייה.
האם הפנייה עוסקת במתן יחס שונה מצד מבטח, או בסירוב של מבטח לבטח אדם עם מוגבלות, לפי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח-1998?
מבוטח עם מוגבלות שניתן לו יחס שונה, או אדם עם מוגבלות שלא קיבלו אותו לביטוח, רשאי להגיש תלונה לממונה על שוק ההון. הממונה יכריע בתלונה בהתאם להוראות הדין. לפרטים נוספים, ניתן לפנות למוקד השירות של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון (בטלפון 3002*)

יש לסובב את המכשיר למצב אופקי לשם צפייה באתר